Nog 2 weken - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg skippy

23 Februari 2013 | Nederland, Sittard

Hallo allemaal,

Na een weekend carnaval werd ik geveld zoals vele mensen in Nederland door het griepvirus.
Meer dan 10 dagen heeft het virus mij plat gelegd. Langzaam begin ik te herstellen. Dit weekend misschien nog een korte wandeling maken, tenminste als de weer goden het toelaten. Want als het te glad is ga ik de deur niet uit, omdat ik een verkramping heb van mijn bovenbeen spier.
Maar met fysiotherapie gaat het wel lukken, niets om zorgen over te maken.
Maar ja dan beter rusten dan het onheil opzoeken
Gisteren heb ik in Stramproy uit handen van de voorzitter van schutterij St. Antonius Stramproy, Leon Kusters, een kaars gekregen welke ik mee zal nemen naar Santiago, om daar aan te steken. Natuurlijk met het doel op 7 Juli goed weer te hebben tijdens het OLS (Oud Limburgs Schuttersfeest).
Iedereen in Stramproy wenste me alvast heel veel succes.

De tijd tot het vertrek staat nu in het teken van de rugzak goed inpakken, nog enkele mensen bezoeken en veel rusten.

• 26 Februari 2013 - 10:29

Hanna:

Pech van die griep! heel veel succes met lopen! zware kaars.... Gr, hanna uit a'dam

• 02 Maart 2013 - 16:09

Mirjam:

we zien ons vast nog wel deze week op het werk, maar toch alvast heel veel succes toegewenst met je tocht! ben nieuwsgierig naar je ervaringen als je terug bent. zal je volgen via je blog. groetjes.

• 03 Maart 2013 - 12:57

Sandra:

Hallo,

Mijn zoon is 1 maart vertrokken naar Santiago mss zien jullie elkaar.hij is vertrokken uit Apeldoorn en loopt nu richting Esneux .
    Ik wens je veel succes.

Sandra