Nog 2 weken - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg skippy

23 Februari 2013 | Nederland, Sittard

Hallo allemaal,

Na een weekend carnaval werd ik geveld zoals vele mensen in Nederland door het griepvirus.
Meer dan 10 dagen heeft het virus mij plat gelegd. Langzaam begin ik te herstellen. Dit weekend misschien nog een korte wandeling maken, tenminste als de weer goden het toelaten. Want als het te glad is ga ik de deur niet uit, omdat ik een verkramping heb van mijn bovenbeen spier.
Maar met fysiotherapie gaat het wel lukken, niets om zorgen over te maken.
Maar ja dan beter rusten dan het onheil opzoeken
Gisteren heb ik in Stramproy uit handen van de voorzitter van schutterij St. Antonius Stramproy, Leon Kusters, een kaars gekregen welke ik mee zal nemen naar Santiago, om daar aan te steken. Natuurlijk met het doel op 7 Juli goed weer te hebben tijdens het OLS (Oud Limburgs Schuttersfeest).
Iedereen in Stramproy wenste me alvast heel veel succes.

De tijd tot het vertrek staat nu in het teken van de rugzak goed inpakken, nog enkele mensen bezoeken en veel rusten.

  • 26 Februari 2013 - 10:29

    Hanna:

    Pech van die griep! heel veel succes met lopen! zware kaars.... Gr, hanna uit a'dam

  • 02 Maart 2013 - 16:09

    Mirjam:

    we zien ons vast nog wel deze week op het werk, maar toch alvast heel veel succes toegewenst met je tocht! ben nieuwsgierig naar je ervaringen als je terug bent. zal je volgen via je blog. groetjes.

  • 03 Maart 2013 - 12:57

    Sandra:

    Hallo,

    Mijn zoon is 1 maart vertrokken naar Santiago mss zien jullie elkaar.hij is vertrokken uit Apeldoorn en loopt nu richting Esneux .
    Ik wens je veel succes.


    Sandra

Tags: camino, santiago

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

skippy

Hallo allemaal, Al een paar jaar loop ik met de gedachten om eens de voettocht naar Santiago de Compostela te maken. Dit jaar heb ik het besluit genomen om de gedachten in daden om te zetten. In Maart 2013 wil vertrekken vanuit mijn woonplaats Sittard. Ik hoop tijdens de Camino een aantal privé zaken een plaats te geven. En daarbij komt ook nog eens dat ik als schutters vriend het absoluut fantastisch vond dat op 7 Juli 2012 St. Antonius Stramproy het Oud Limburgs Schuttersfeest won. Een schutterij waar ik het goed mee kan vinden, en daarom neem ik tijdens mijn tocht een kaars voor hen mee, voor goed weer op 7 Juli 2013. Ook hoop ik tijdens de camino veel mensen te ontmoeten en daarbij vele gedachten kan en mag uitwisselen.

Actief sinds 25 Okt. 2012
Verslag gelezen: 1031
Totaal aantal bezoekers 202753

Voorgaande reizen:

10 Maart 2013 - 01 Juli 2013

Camino naar Santiago Compostela

Landen bezocht: