Camino naar Santiago Compostela - Reisverslagen van skippy - WaarBenJij.nu Camino naar Santiago Compostela - Reisverslagen van skippy - WaarBenJij.nu

Camino naar Santiago Compostela

Ik wil de camino lopen via:

Maastricht - Luik - Namen - Rocroi - Reims - Vezelay - Nevers - Limoges - Perigueux - Roquefort - St. Jean Pied de Port - verder via Camino Frances.
En als het lukt wil ik nog doorlopen naar Finisterre.
Ik hoop ongeveer 30 km per dag te lopen.

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2014

Namur naar Sittard (trein)

28 Maart 2014

Namur (5km)

27 Maart 2014

Huy naar Namur ( 34 km )

26 Maart 2014

St. Severin naar Huy ( 21 km )

25 Maart 2014

Angleur naar St. Severin ( 33 km )
skippy

Hallo allemaal, Al een paar jaar loop ik met de gedachten om eens de voettocht naar Santiago de Compostela te maken. Dit jaar heb ik het besluit genomen om de gedachten in daden om te zetten. In Maart 2013 wil vertrekken vanuit mijn woonplaats Sittard. Ik hoop tijdens de Camino een aantal privé zaken een plaats te geven. En daarbij komt ook nog eens dat ik als schutters vriend het absoluut fantastisch vond dat op 7 Juli 2012 St. Antonius Stramproy het Oud Limburgs Schuttersfeest won. Een schutterij waar ik het goed mee kan vinden, en daarom neem ik tijdens mijn tocht een kaars voor hen mee, voor goed weer op 7 Juli 2013. Ook hoop ik tijdens de camino veel mensen te ontmoeten en daarbij vele gedachten kan en mag uitwisselen.

Actief sinds 25 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 202994

Voorgaande reizen:

10 Maart 2013 - 01 Juli 2013

Camino naar Santiago Compostela

Landen bezocht: