Welkom thuis party - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu Welkom thuis party - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu

Welkom thuis party

Door: skippy

Blijf op de hoogte en volg skippy

21 Juni 2013 | Nederland, Sittard

Vandaag heb ik voor de gehele familie een welkom thuis party georganiseerd.
Mijn zus Monique heeft al veel voorwerk gedaan en iedereen uitgenodigd voor deze party.
Overdag nog de laatste dingen gehaald voor vanavond.
Vanaf 19.00 uur is iedereen welkom bij pelgrim Fred.
Aan de huisdeur is duidelijk te zien dat hier een party is, met een spandoek "Fred geweldig prestatie, Sittard - Santiago 2376 km" en daarbij de nodige ballonen.
Natuurlijk is mijn zus Monique en haar man Maurice en de kids Kiki en Sem als eerste op het feestje aanwezig. Maar als snel loopt het huis vol en mijn ooms, tantes, neven en nichten zijn allemaal trots op me maar ook weer blij dat ik gezond thuis ben. Natuurlijk is er een persoon die ontbreekt op dit feestje.....? Maar ja zij kon er van onmogelijk bij zijn.
Het is meteen gezellig en iedereen wil weten hoe het is om weer thuis te zijn, mijn antwoordt is kort, vreemd en weer wennen. Maar een ding is duidelijk: ik zou meteen weer gaan als ik de mogelijk zou hebben. Natuurlijk ik kan niet iedereen persoonlijk mijn gehele verhaal vertellen. Maar de meeste hebben me dagelijks wel gevolgd via de blog. En dat was mogelijk doordat mijn oom en tante Nico en Minie van het steunpunt Brunssum, die bijna elke avond mijn sms-jes overtikte en ze op de blog zetten, zodat iedereen die het wilde het kon lezen. Nico en Minie jullie waren echt een steunpunt voor me. Mijn dank is enorm groot.
Onder genot van tinto vino, bier of fris en daarbij franse kaasjes en verschillende tapas gerechtjes is de sfeer weer even terug van de camino.
Het blijft lang gezellig in huize Fred.
En nu nog een paar dagen lekker genieten in.......?

Langs deze weg wil ik mijn familie heel hartelijk danken voor deze gezellige welkom thuis party. Het is fijn om te voelen dat iedereen met me mee heeft geleefd tijdens de camino
Ik wens iedereen een Buon Camino

• 23 Juni 2013 - 12:09

Patrick:

En nu nog een paar dagen lekker genieten in.......Hongarije? ;-)
    Groeten en tot op het OLS.

• 23 Juni 2013 - 20:25

Wim D'r Generaal:

Hallo Fred, dit welkom is meer dan verdiend. Groetjes en tot binnenkort.

• 24 Juni 2013 - 22:42

Josefine:

Hoi Fred

Welkom thuis!!!
    Ik ben vandaag thuis gekomen, gevlogen van Biarritz.
    Ik heb ze in St Jean de groeten van je gedaan.
    Ik ben blij om thuis in mijn eigen bed te kunnen zometeen.
    Maar was minder blij om weg te moeten in St jean, ik had het er als vanouds erg naar mijn zin.
    Het was voor ons allebei een enerverende camino, maar voor mezelf sprekend.
    Ik ben weer een hele ervaring rijker. Ik wens je een leuke tijd, en veel sterkte met je eerste werkdagen!!!

Groetjes Josefine

• 29 Juni 2013 - 18:51

Josefine:

Hoi Fred

Hoe is het nu met je? Zou leuk zijn om wat van je te horen.

Groetjes Josefine

Tags: camino, santiago