Welkom thuis party - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu Welkom thuis party - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu

Welkom thuis party

Door: skippy

Blijf op de hoogte en volg skippy

21 Juni 2013 | Nederland, Sittard

Vandaag heb ik voor de gehele familie een welkom thuis party georganiseerd.
Mijn zus Monique heeft al veel voorwerk gedaan en iedereen uitgenodigd voor deze party.
Overdag nog de laatste dingen gehaald voor vanavond.
Vanaf 19.00 uur is iedereen welkom bij pelgrim Fred.
Aan de huisdeur is duidelijk te zien dat hier een party is, met een spandoek "Fred geweldig prestatie, Sittard - Santiago 2376 km" en daarbij de nodige ballonen.
Natuurlijk is mijn zus Monique en haar man Maurice en de kids Kiki en Sem als eerste op het feestje aanwezig. Maar als snel loopt het huis vol en mijn ooms, tantes, neven en nichten zijn allemaal trots op me maar ook weer blij dat ik gezond thuis ben. Natuurlijk is er een persoon die ontbreekt op dit feestje.....? Maar ja zij kon er van onmogelijk bij zijn.
Het is meteen gezellig en iedereen wil weten hoe het is om weer thuis te zijn, mijn antwoordt is kort, vreemd en weer wennen. Maar een ding is duidelijk: ik zou meteen weer gaan als ik de mogelijk zou hebben. Natuurlijk ik kan niet iedereen persoonlijk mijn gehele verhaal vertellen. Maar de meeste hebben me dagelijks wel gevolgd via de blog. En dat was mogelijk doordat mijn oom en tante Nico en Minie van het steunpunt Brunssum, die bijna elke avond mijn sms-jes overtikte en ze op de blog zetten, zodat iedereen die het wilde het kon lezen. Nico en Minie jullie waren echt een steunpunt voor me. Mijn dank is enorm groot.
Onder genot van tinto vino, bier of fris en daarbij franse kaasjes en verschillende tapas gerechtjes is de sfeer weer even terug van de camino.
Het blijft lang gezellig in huize Fred.
En nu nog een paar dagen lekker genieten in.......?

Langs deze weg wil ik mijn familie heel hartelijk danken voor deze gezellige welkom thuis party. Het is fijn om te voelen dat iedereen met me mee heeft geleefd tijdens de camino
Ik wens iedereen een Buon Camino

  • 23 Juni 2013 - 12:09

    Patrick:

    En nu nog een paar dagen lekker genieten in.......Hongarije? ;-)
    Groeten en tot op het OLS.

  • 23 Juni 2013 - 20:25

    Wim D'r Generaal:

    Hallo Fred, dit welkom is meer dan verdiend. Groetjes en tot binnenkort.

  • 24 Juni 2013 - 22:42

    Josefine:

    Hoi Fred

    Welkom thuis!!!
    Ik ben vandaag thuis gekomen, gevlogen van Biarritz.
    Ik heb ze in St Jean de groeten van je gedaan.
    Ik ben blij om thuis in mijn eigen bed te kunnen zometeen.
    Maar was minder blij om weg te moeten in St jean, ik had het er als vanouds erg naar mijn zin.
    Het was voor ons allebei een enerverende camino, maar voor mezelf sprekend.
    Ik ben weer een hele ervaring rijker. Ik wens je een leuke tijd, en veel sterkte met je eerste werkdagen!!!

    Groetjes Josefine

  • 29 Juni 2013 - 18:51

    Josefine:

    Hoi Fred

    Hoe is het nu met je? Zou leuk zijn om wat van je te horen.

    Groetjes Josefine

Tags: camino, santiago

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

skippy

Hallo allemaal, Al een paar jaar loop ik met de gedachten om eens de voettocht naar Santiago de Compostela te maken. Dit jaar heb ik het besluit genomen om de gedachten in daden om te zetten. In Maart 2013 wil vertrekken vanuit mijn woonplaats Sittard. Ik hoop tijdens de Camino een aantal privé zaken een plaats te geven. En daarbij komt ook nog eens dat ik als schutters vriend het absoluut fantastisch vond dat op 7 Juli 2012 St. Antonius Stramproy het Oud Limburgs Schuttersfeest won. Een schutterij waar ik het goed mee kan vinden, en daarom neem ik tijdens mijn tocht een kaars voor hen mee, voor goed weer op 7 Juli 2013. Ook hoop ik tijdens de camino veel mensen te ontmoeten en daarbij vele gedachten kan en mag uitwisselen.

Actief sinds 25 Okt. 2012
Verslag gelezen: 1606
Totaal aantal bezoekers 203079

Voorgaande reizen:

10 Maart 2013 - 01 Juli 2013

Camino naar Santiago Compostela

Landen bezocht: