Een vochtige training - Reisverslag uit Bingelrade, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu Een vochtige training - Reisverslag uit Bingelrade, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu

Een vochtige training

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg skippy

18 November 2012 | Nederland, Bingelrade

Ondanks de motregen bij het opstaan vanochtend, toch de wandelschoenen aangetrokken, want ja ook tijdens de camino kan het regenen.
Vandaag heb ik gekozen voor een 24 km. tocht in Bingelrade, waar sinds een paar jaar weer een wandeltocht wordt georganiseerd.
Bij de start om 8 uur was het aan het mot regenen, de tocht door de Onderbanken en de gemeente Schinnen bestaat uit 4 lussen, de eerste gaat via Merkelbeek naar Doenrade waar de rustplaats is, van hieruit gaat het via de holle wegen naar de Watersley en via de Windraak terug naar Doenrade.
Hier even snelle een banaantje gegeten en verder richting Oirsbeek en dan weer terug richting Doenrade voor het laatste stuk, dat gaat via Hillensberg, Jabeek terug naar de startplaats in Bingelrade.
Het was een zeer mooie tocht welke zeker de aanbeveling verdiend.
Ondanks de regen heb ik lekker gelopen, en fysiek geen problemen gekend.
Hopelijk blijven de trainingen zo goed gaan.

Tags: camino, santiago