Een vochtige training - Reisverslag uit Bingelrade, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu Een vochtige training - Reisverslag uit Bingelrade, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu

Een vochtige training

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg skippy

18 November 2012 | Nederland, Bingelrade

Ondanks de motregen bij het opstaan vanochtend, toch de wandelschoenen aangetrokken, want ja ook tijdens de camino kan het regenen.
Vandaag heb ik gekozen voor een 24 km. tocht in Bingelrade, waar sinds een paar jaar weer een wandeltocht wordt georganiseerd.
Bij de start om 8 uur was het aan het mot regenen, de tocht door de Onderbanken en de gemeente Schinnen bestaat uit 4 lussen, de eerste gaat via Merkelbeek naar Doenrade waar de rustplaats is, van hieruit gaat het via de holle wegen naar de Watersley en via de Windraak terug naar Doenrade.
Hier even snelle een banaantje gegeten en verder richting Oirsbeek en dan weer terug richting Doenrade voor het laatste stuk, dat gaat via Hillensberg, Jabeek terug naar de startplaats in Bingelrade.
Het was een zeer mooie tocht welke zeker de aanbeveling verdiend.
Ondanks de regen heb ik lekker gelopen, en fysiek geen problemen gekend.
Hopelijk blijven de trainingen zo goed gaan.

Tags: camino, santiago

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

skippy

Hallo allemaal, Al een paar jaar loop ik met de gedachten om eens de voettocht naar Santiago de Compostela te maken. Dit jaar heb ik het besluit genomen om de gedachten in daden om te zetten. In Maart 2013 wil vertrekken vanuit mijn woonplaats Sittard. Ik hoop tijdens de Camino een aantal privé zaken een plaats te geven. En daarbij komt ook nog eens dat ik als schutters vriend het absoluut fantastisch vond dat op 7 Juli 2012 St. Antonius Stramproy het Oud Limburgs Schuttersfeest won. Een schutterij waar ik het goed mee kan vinden, en daarom neem ik tijdens mijn tocht een kaars voor hen mee, voor goed weer op 7 Juli 2013. Ook hoop ik tijdens de camino veel mensen te ontmoeten en daarbij vele gedachten kan en mag uitwisselen.

Actief sinds 25 Okt. 2012
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 203334

Voorgaande reizen:

10 Maart 2013 - 01 Juli 2013

Camino naar Santiago Compostela

Landen bezocht: