Afscheid genomen van collega's - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu Afscheid genomen van collega's - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu

Afscheid genomen van collega's

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg skippy

08 Maart 2013 | Nederland, Sittard

Vandaag was het mijn laatste werkdag, de hele week heb ik al op 60% gewerkt voor mijn gevoel. Steeds spraken me collega's aan over mijn tocht. Ze zijn allemaal onder de indruk en zijn erg benieuwd naar mijn "avonturen".

Maar vandaag was het toch nog een tikkeltje erger, zelf had ik toch wel een vreemd gevoel. maar ja dacht ik, kom op, alles komt goed.
Als ik 's ochtends op het lab kom hangen er op de looproute naar de kantine overal foto's op met daarop de bekende jacobsschelp en een richtings pijl. "The journey starts here".
Alles wat ik vandaag doe, doe ik voorlopig niet meer. Oh ja nog even een herhalingscursus reanimeren. Ook verheugde ik me al op de lunch want er was een lunch georganiseerd door de mensen van de kascommissie.
Maar eenmaal in de kantine, bleek van dit alles niets te kloppen.
Wat blijkt mijn directe collega's van de bindingsanalyse hebben voor mij speciaal een Frans-Spaanse lunch georganiseerd met stokbrood croissantjes, jam, kaasjes, chorizo worst enz enz. Dus afscheid nemen samen met de collega's bij een super verrassende lunch.
Als dan ook nog mijn leidinggevende een speech heeft voorbereid, krijg ik het toch van binnen even moeilijk.
Van al mijn collega's krijg een schitterende kei met alle namen erop, ze willen wel dat ik deze mee neem op mijn camino, maar ja helaas heb ik al mijn rugzak ingepakt.
In de middag komen steeds meer collega's langs om mij succes te wensen en dat ze het super vinden dat ik dit doe.
Met een raar gevoel verlaat ik om 16.30 uur mijn werkplek.

Vanaf deze plaats wil ik de mensen die de zeer verrassende lunch georganiseerd hebben van harte bedanken, super gewoon.
Tevens iedereen wil ik iedereen bedanken voor de cadeautjes en de vele steunbetuigingen.
Ik ga jullie zeker missen.

  • 09 Maart 2013 - 00:29

    Roy:

    Hoi Fred,
    Aangezien ik je vrijdag om half vijf gemist heb, wil ik je bij deze alsnog een goeie reis wensen. Dat deze tocht een mooie en succesvolle ervaring voor je mag zijn.

    Groeten, Roy

  • 09 Maart 2013 - 09:05

    Audrey:

    Hey Fred!!

    Nog maar 1 dag! Ik hoop dat je morgen wat beter weer hebt dan vandaag!! Ik ben benieuwd naar je verhalen! Succes!!

    Gr
    Audrey

  • 09 Maart 2013 - 10:06

    Jorien:

    Fred,
    Ultreia!
    Goede reis en haast je niet. Zij die geloven haasten zich langzaam, zegt de bijbel.

    Groeten,
    Jorien

  • 09 Maart 2013 - 10:23

    Maartje:

    Hoi Fred,

    Leuk om te lezen dat je het gister erg leuk vond.
    Ik ben heel benieuwd naar je avonturen.
    Ik zal je dan ook zeker blijven volgen.
    Succes collega!

    Gr. Maartje

  • 09 Maart 2013 - 10:33

    Monica:

    Mooi om te lezen! Succes en misschien zie ik je nog in de buurt van Maastricht!

  • 09 Maart 2013 - 11:23

    Patricia:

    Hey fred.

    Ik heb je gisteren niet meer gezien, maar heel veel succes met je reis.
    Ben benieuwd naar je verhalen.
    Maak er wat moois van en tot over een paar maanden.

    Gr patricia

  • 09 Maart 2013 - 13:38

    Francien:

    Hoi Fred,

    Even een klein berichtje..... ik wens je een goeie reis, geniet ervan en ik hoop dat het "weer" weer wat meer naar de droge kant gaat en een zonnetje zou ook niet slecht zijn zou ik zo denken ;).
    Tot over een paar maandjes, ik denk dat je dan een boek vol kunt schrijven over wat je meemaakt onderweg hahaha :D

    grtz Francien

  • 09 Maart 2013 - 13:52

    Mirjam:

    Hai Fred,

    nu gaat het echt gebeuren; nog één nachtje in je eigen bed......en dan is daar de grote dag.
    Heel veel succes onderweg!
    doe voorzichtig en we volgen je dmv je verhalen. groetjes, Mirjam.

  • 09 Maart 2013 - 17:17

    Ger:

    Heel veel succes op je tocht en een goede start morgen.
    Geniet van al het mooie wat je op je pad mag tegen komen.
    Buen Camino.

    Groeten Ger.

  • 09 Maart 2013 - 18:10

    Marieke:

    Hoi Fred,

    Wat een spannende reis gaat morgen beginnen. Ook van de collega's van de microbiologie willen we je een heel bijzondere en mooie reis wensen! We hopen dat het een geweldige ervaring zal zijn en we zullen je volgen op je site. Heel erg veel plezier en succes!

    Groetjes namens het gebaklab, Marieke

  • 09 Maart 2013 - 18:23

    Wim En Helma:

    fredje ein hiel sjoen reis geniet ter van en loat os aaf en toe get wete wie het met dich geit gr wum en helma

  • 09 Maart 2013 - 20:51

    Rita:

    Vooral een veilige reis en geen pijnlijke voeten.

  • 10 Maart 2013 - 10:21

    Diana:

    Met een glimlach kwam je vanmorgen door de regen/sneeuw aangelopen. Door een "haag"van collega's met aanhang gewandeld en ben je eerste meters van je lange reis begonnen. Heel veel succes :) en groete oet Zitterd.

  • 10 Maart 2013 - 16:23

    Yvonne:

    Bewondering voor wat je gaat presteren. Niet alleen de wandeling maar ook het idee dat je met niemand iets kunt vertellen dan alleen jezelf.
    Succes! En geniet ervan...

  • 10 Maart 2013 - 19:57

    Gwen:

    Heel veel succes op je lange reis. Hopelijk zonder al te veel blaren en met mooi weer.
    Zet 'm op!!!
    Grtn Gwen

  • 12 Maart 2013 - 19:25

    Jelmer:

    Hoi Fred,

    Ik wil je nog heel veel succes wensen met je verre tocht en ik vind het heel knap en stoer dat je dit doet en durft (ik zou het echt niet kunnen). Zet 'm op!!!!!!!!

    Groetjes Jelmer (de zoon van Rimca)


Tags: Santiago, Camino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

skippy

Hallo allemaal, Al een paar jaar loop ik met de gedachten om eens de voettocht naar Santiago de Compostela te maken. Dit jaar heb ik het besluit genomen om de gedachten in daden om te zetten. In Maart 2013 wil vertrekken vanuit mijn woonplaats Sittard. Ik hoop tijdens de Camino een aantal privé zaken een plaats te geven. En daarbij komt ook nog eens dat ik als schutters vriend het absoluut fantastisch vond dat op 7 Juli 2012 St. Antonius Stramproy het Oud Limburgs Schuttersfeest won. Een schutterij waar ik het goed mee kan vinden, en daarom neem ik tijdens mijn tocht een kaars voor hen mee, voor goed weer op 7 Juli 2013. Ook hoop ik tijdens de camino veel mensen te ontmoeten en daarbij vele gedachten kan en mag uitwisselen.

Actief sinds 25 Okt. 2012
Verslag gelezen: 1460
Totaal aantal bezoekers 203060

Voorgaande reizen:

10 Maart 2013 - 01 Juli 2013

Camino naar Santiago Compostela

Landen bezocht: