Nog een keer lekker woelen in mijn eigen bed - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu Nog een keer lekker woelen in mijn eigen bed - Reisverslag uit Sittard, Nederland van skippy - WaarBenJij.nu

Nog een keer lekker woelen in mijn eigen bed

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg skippy

09 Maart 2013 | Nederland, Sittard

Vandaag was het een bijzondere dag, eerst nog even wat inkopen doen voor vanavond, en verder de laatste dingetjes inpakken.
En dan denk je even wat rusten vanmiddag, maar nee hoor, de telefoon blijft maar rinkelen, iedereen belt om me succes te wensen.
Wel fijn dat het iedereen met me mee leeft.
In de namiddag even douchen, want vanavond is er een kerkdienst voor mijn ouders en meneer pastoor wenst me tot dat 2 maal toe heel veel succes, en dat doet wel erg goed.
Na de kerkdienst wensen me vele mensen uit Broeksittard nog succes.
Dan wordt het tijd voor een gezellig kopje kopje drinken met de familie, ooms en tantes zijn allemaal gekomen en even zo mijn nichtje Resie en natuurlijk Monique, Maurice, Kiki en Sem.
Kiki en Sem zijn onder de indruk van de zware kei die ik gisteren heb gekregen van mijn collega's.
Het is erg gezellig en er wordt over alles en nog geklets.
Tegen 22.00 uur vinden ze het wel welletjes, want ze gunnen me een goede nachtrust.
Maar eerst even de het voetballen kijken en de blog bijwerken en dan lekker nog een keer woelen in mijn eigen bedje.

Slaap lekker allemaal, en dan morgen 36 km voetje voor voetje richting Santiago.

  • 10 Maart 2013 - 07:51

    Lilianne Willems:

    Hallo Fred,

    Langs deze weg willen Hein en ik, je ontzettend veel succes, sterkte, en zeker een goede gezondheid toewensen op je tocht naar Santiago.
    We zullen je zeker blijven volgen !!!!

    Heel Veel plezier en tot ziens op het OLS.

    Jij bent een kanjer.


    Groetjes Lilianne en Hein.

  • 10 Maart 2013 - 10:02

    Claudia:

    Hey Fred,

    Al één uurtje onderweg, tenminste als onze collega's je niet te lang aan de praat hebben gehouden onderweg, dan is het meer stilstaan. Maar na vandaag zullen we je niet meer kunnen storen tijdens je tocht.
    Alleen nog maar via email en smsjes. Ik ga zeker volgen wat je allemaal meemaakt en wat je beschrijft. Je kunt in iedergeval heel erg goed geamuseerd schrijven. Heel veel succes tijdens je tocht, vandaag de eerste dag van vele, helaas werkte het weer niet zo mee, maar je loopt het zonnetje tegenmoet. Groetjes Claudia

  • 10 Maart 2013 - 12:10

    Maurice, Monique, Kiki En Sem:

    Hoi Fred,
    Het is nu 12.05 uur. De eerste kilometers zitten erop. Nog even doorstappen en het eerste land waar je doorheen loopt zit erop. Het was erg leuk dat er zoveel collega`s waren vanochtend bij je vertrek. En natuurlijk ome Nico en tante Minnie. We hebben nog even met de auto een stukje gereden maar je was nergens meer te bekennen. Succes en voor vannacht slaap lekker. ZZZZZ............
    Groetjes van ons allemaal

  • 10 Maart 2013 - 13:06

    Joop:

    Beste Fred,
    Zo rond deze tijd moet je mijn huis in Gronsveld ongeveer passeren . Ik ben benieuwd of je tijd maakt voor een kop koffie.
    Ik wens je een heel goede en inspirerende tocht naar Santiago de Compostella. Een "BON CAMINO", je zult die wens nog heel vaak horen de komende 100 dagen! Binnen het lab zullen we je volgen. Verdwaal niet en volg de schelpen!
    Groet,
    Joop

  • 10 Maart 2013 - 20:54

    Skippy:

    Heel veel dank aan diegene die vanochtend klaar stonden voor de erehaag, super.
    Het deed me heel veel van binnen. Nu pas gezien wie allemaal daar was aan de hand van de foto's.

Tags: Santiago, Camino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

skippy

Hallo allemaal, Al een paar jaar loop ik met de gedachten om eens de voettocht naar Santiago de Compostela te maken. Dit jaar heb ik het besluit genomen om de gedachten in daden om te zetten. In Maart 2013 wil vertrekken vanuit mijn woonplaats Sittard. Ik hoop tijdens de Camino een aantal privé zaken een plaats te geven. En daarbij komt ook nog eens dat ik als schutters vriend het absoluut fantastisch vond dat op 7 Juli 2012 St. Antonius Stramproy het Oud Limburgs Schuttersfeest won. Een schutterij waar ik het goed mee kan vinden, en daarom neem ik tijdens mijn tocht een kaars voor hen mee, voor goed weer op 7 Juli 2013. Ook hoop ik tijdens de camino veel mensen te ontmoeten en daarbij vele gedachten kan en mag uitwisselen.

Actief sinds 25 Okt. 2012
Verslag gelezen: 1145
Totaal aantal bezoekers 203271

Voorgaande reizen:

10 Maart 2013 - 01 Juli 2013

Camino naar Santiago Compostela

Landen bezocht: