Dag 7, Givet naar Vierves-sur-Viron (26km) - Reisverslag uit Vierves-sur-Viroin, België van skippy - WaarBenJij.nu Dag 7, Givet naar Vierves-sur-Viron (26km) - Reisverslag uit Vierves-sur-Viroin, België van skippy - WaarBenJij.nu

Dag 7, Givet naar Vierves-sur-Viron (26km)

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg skippy

16 Maart 2013 | België, Vierves-sur-Viroin

Na een goede nachtrust, moeten we verder.
Het ontbijt zelf klaargemaakt, met brood van de bakker op de hoek.
Het is weg koud vanochtend, en helaas is weg langs de maas ook zwaar door sompige stukken gras.
Verder moeten we. Snel voor twaalf uur inkopen doen in Avubries..
En tegen 14.00 uur een crepe pomme eten, en heb ik de slaapplaats geregeld voor vannacht.
Het blijkt een lot uit de loterij te zijn,super mooi en een geweldige ontvangst. Weer even terug in Belgie
Lekkere goed gegeten (stevige maaltijd soep) en een abdy bier gedronken, en dan morgen door de regen verder naar Rocroi.
Maar eerst lekker dromen in een fijn groot bed.

Welterusten pelgrim Fred.
"Skippy"

  • 17 Maart 2013 - 00:28

    Monique :

    Goede avond Fred,

    Volgens mij was je moe toen je het stukje hebt geschreven. Maakt niet uit, we maken er wel wat van.
    Ik ben nog wakker, want ik ben op mijn werk, dus ook ik moet nog even doorbikkelen. Van nachtdiensten heb jij even geen last, jij bent voorlopig in dagdienst en eigen baas. Wat heb je gegeten een pannekoek met appel? Klinkt goed. Nou voor nu welterusten en voor morgen veel succes. Ik slaap lekker uit.
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag..........
    Groetjes Monique

  • 17 Maart 2013 - 09:45

    Marlies:

    Goeiemorgen Fred,

    Ha die Fred, alweer een week van huis en al heel wat avonturen meegemaakt !
    Vandaag schijnt hier al heel vroeg een heerlijk lentezonnetje dat ik je in ieder geval ook zo spoedig mogelijk toe wens, weer eens iets anders dan die sneeuw en regen !
    Veel succes en hopelijk wat zon voor de komende week.

    groetjes Marlies

  • 17 Maart 2013 - 12:54

    Audrey B:

    Dag Fred


    Wat een avontuur zeg. Ondanks het slechte weer heb je gelukkig veel geluk in het zoeken van een slaapplaats waar je dan ook nog geweldig ontvangen wordt. Super!
    Ik wens je verder veel succes en zon!

    groetjes Audrey

  • 17 Maart 2013 - 12:54

    Audrey B:

    Dag Fred


    Wat een avontuur zeg. Ondanks het slechte weer heb je gelukkig veel geluk in het zoeken van een slaapplaats waar je dan ook nog geweldig ontvangen wordt. Super!
    Ik wens je verder veel succes en zon!

    groetjes Audrey

  • 17 Maart 2013 - 13:39

    Jolande Claessen:

    Hey Fredje,

    Voorlopig voor jou even geen kalibreren maar transpireren.

    Succes en trampel ze!

    Groetjes
    Jolande

    PS: Is diep eten moeilijk? ;)

  • 17 Maart 2013 - 14:39

    Jeanneke:

    Dag Fred,

    Op zondagmiddag bij een lekker lente zonnetje heb ik al je avonturen van de afgelopen week gelezen. De afgelopen week was het weer niet al te best. We hebben vaak over je gesproken. Je tocht bij deze weersomstandigheden maakt het niet gemakkelijker. Maar je kunt het, zet hem op!
    Hopelijk loop je nu een klein beetje richting het lente zonnetje.

    Succes!

    Groetjes, Jeanneke

  • 17 Maart 2013 - 14:46

    Monique Weling:

    Ha die Fredel,

    Je gaat goed, man! Wat leuk, dat je al 2 metgezellen bent tegengekomen. Gedeelde smart is halve smart.
    Hier is alle sneeuw nu wel zo'n beetje verdwenen en de weersverwachtingen geven aan dat de lente nu toch echt in aantocht is. Met een beetje geluk geldt dat ook voor de plek waar jij aan de loop bent.

    Waldmansheil und schöne grüsse aus "Zitterd", Weling.

  • 17 Maart 2013 - 17:44

    Madeleine:

    Bonsoir Fred
    Je hoeft al niet alles meer. Je hebt er al een week opzitten en wat voor een week. Denk eraan, hoe meer je naar het zuiden gaat, hoe warmer dat het wordt. Je zult misschien dan nog een smachten naar een regenbui, maar daar heb je nu niets aan! Warm je 's avonds maar lekker op met een pintje. We (zelfs Leo) lezen elke dag je verslag. Dat je daar nog energie voor hebt. Hopen op beter weer voor jullie.

    groetjes en tot mailens Madeleine

  • 17 Maart 2013 - 22:42

    Rimca:

    Ha die Fred,

    Boh....al een week onderweg! Er wordt op het lab iedere dag over je gesproken, iedereen leeft mee met je. Heel erg leuk! Ik hoop dat het afzien qua weer de komende week een stukkie minder is, de zon mag weer volop gaan schijnen, dat is gelijk wat positiever. Wandel lekker verder met je twee kompanen, samen staan jullie sterk!

    Groetjes, Rimca

Tags: camino, santiago

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

skippy

Hallo allemaal, Al een paar jaar loop ik met de gedachten om eens de voettocht naar Santiago de Compostela te maken. Dit jaar heb ik het besluit genomen om de gedachten in daden om te zetten. In Maart 2013 wil vertrekken vanuit mijn woonplaats Sittard. Ik hoop tijdens de Camino een aantal privé zaken een plaats te geven. En daarbij komt ook nog eens dat ik als schutters vriend het absoluut fantastisch vond dat op 7 Juli 2012 St. Antonius Stramproy het Oud Limburgs Schuttersfeest won. Een schutterij waar ik het goed mee kan vinden, en daarom neem ik tijdens mijn tocht een kaars voor hen mee, voor goed weer op 7 Juli 2013. Ook hoop ik tijdens de camino veel mensen te ontmoeten en daarbij vele gedachten kan en mag uitwisselen.

Actief sinds 25 Okt. 2012
Verslag gelezen: 1064
Totaal aantal bezoekers 203320

Voorgaande reizen:

10 Maart 2013 - 01 Juli 2013

Camino naar Santiago Compostela

Landen bezocht: