Dag 13, Rustdag in Reims (0km) - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van skippy - WaarBenJij.nu Dag 13, Rustdag in Reims (0km) - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van skippy - WaarBenJij.nu

Dag 13, Rustdag in Reims (0km)

Door: Skippy

Blijf op de hoogte en volg skippy

22 Maart 2013 | Frankrijk, Reims

Vandaag lekker rustig aan doen.
Even een beetje uitgeslapen en helaas 2 dames teleurgesteld ....hahaha;
Na het ontbijt, lekker Reims gaan verkennen, zoals de St. Jacques kerk, en andere mooie gebouwen.
Ook even een internetcafe ingedoken voor wat fotos te plaatsen.
Vanmiddag Arie en Marjolijn opgevangen aan de kathedraal en samen de middag rustig doorbrengen.
En dan vanavond lekker eten, lekker een pans gerecht gemaakt met Amina en Marjolijn. Oh ja Arie neemt een extra rustdag. Het zelfgemaakte eten smaakt lekker en we hebben de grootste lol samen. Na een biertje, ben ik vroeg naar bed.
Want morgen 30km. lopen naar Cumieres.

Welterusten pelgrim Fred.
"Skippy"

• 22 Maart 2013 - 13:32

Patrick Ten Have:

Hey Fred,

Tjongejonge aan de foto's te zien heb jij al heel wat onbegaanbare wegen getrotseerd.
    Hartsikke goed man. Dus nu lekker genieten van je welverdiende rustdag. Je hebt al heel wat geweldige foto's erop gezet, leuk hoor zo kunnen we zien waar je allemaal bent geweest.

Veel plezier verder vandaag, eet lekker vanaaf, en morgen vol goede moed weer verder..

gr. Patrick

• 22 Maart 2013 - 14:08

Roy:

Hoi Fred,

Leuk dat je wat foto's er bij hebt gezet. Ik hoop voor je dat je niet nog eens zo'n modderpad tegenkomt als op die ene foto is te zien.
    Succes met het vervolg van je camino!

Gr Roy

ps. ik zou als ik jou was ook maar snel een kaarsje voor Roda opsteken, als je wacht tot Santiago zou het wel eens te laat kunnen zijn, haha.

• 22 Maart 2013 - 14:31

Iné:

He FRed op de foto's ziet het er heftiger uit, dan het geschreven woord.
    Maar DIE blubber, heb je wel al achter je gelaten.
    Fijne dag vandaag en succes voor morgen
    Groet Iné

• 22 Maart 2013 - 16:08

Kiki:

Hoi Fred
    Ben je lekker aan het uit rusten. Waren de frietjes lekker gisteren? Ben je bij Mc Donald geweest.? Ik moet zondag zwemmen, weet je wat ik moet zwemmen 50 vlinderslag en 100 schoolslag. Tot gauw en succes. Kiki

• 22 Maart 2013 - 18:17

Giel Reubzaet:

Hallo Fred
    Mooie foto's heb je gemaakt.
    Geniet van de rust dag,en succes morgen.
    Want ik geloof dat het koud word morgen met veel wind

GR Giel

• 22 Maart 2013 - 20:25

Jolande Claessen:

Hee die Fred,

Parlez vous een beetje francais eigenlijk ?, of is het meer het handen en voetenwerk ?
    Nou het lukt je in ieder geval om steeds een plaatsje voor te pitten en een lekkere hap te scoren,
    knap hoor. Op naar de zon want die Siberische toestanden zijn we allemaal wel zat.

Toi toi toi, grtz Jolande

• 22 Maart 2013 - 20:39

Jolanda:

Hey Fredje,

Lekker een rustdag na het ploeteren.
    Mooie foto', zelfs van het sneeuwlandschap. Maar dat zeg ik vanachter mijn laptop met de voeten voor de warme haard.
    Geniet nog een beetje van je rust want morgen is het weer een lange wandeling.
    Tot morgen.

Jolanda.

• 22 Maart 2013 - 21:28

Fieny:

Hallo Fred, heeeel spannende foto's dit is een belevenis die je nooit vergeet ik wou dat ik het kon .
    succes op je volgende etappes we kijken iedere dag met spanning naar nieuwe berichten,

Gr Fieny en Ton

• 22 Maart 2013 - 22:19

Claudia:

Hey Fredje,

Twee dames teleurgesteld........vannacht of wanneer? hahaha.
    Laten we ook eens iets schunnigs op je blog zetten.

Groetjes van blonTje

• 23 Maart 2013 - 08:59

Petra M:

Hoi Fred,

je hebt je eerste doel bereikt en een welverdiende rustdag achter de rug! Reims ziet er mooi uit.
    Eens wat anders voor jou dan de sneeuw en modder!
    Hopelijk zit het weer je nu eindelijk eens mee.
    Ik heb deze week Jean Plessers gezien en hij vroeg hoe het met je ging.
    Hij wenst je veel succes en gaat je blog ook volgen.

Groetjes vanuit Meeuwen

• 23 Maart 2013 - 16:47

Marian:

Hoi Fred,

Mooie foto's. Goed dat je een rustdag hebt kunnen inlassen. Morgen weer een flinke afstand voor de boeg. Veel succes verder en we hopen op beter weer voor je.

groetjes Marian

Tags: Santiago, camino